·152 syf.··Beğendi
···Okunma: 10 Ağustos 2023 17:54 Ölerek bitirdim =') Ama sanırım bir sakıncası yok, kötü sonları seviyorum, "kötü son" olsa da. Güzel kitaptı, tavsiye ederim, sanırım kitapta tek sevmediğim şey Gizem'di. Evet Gizem'den nefret ettim... Üzgünüm(!)