Okumayın, okutmayın. Grinin elli tonu kitabının duygudan eseri olmayan sadece seks içerikli konuşmaların olduğu berbat bir kitap! Okuduğuma ve hatta internette görüp iki kitabını birden sipariş ettiğime pişman olmadığım dakika yok.
Tamam anladık içerisinde erotizm olan kitaplar güzel oluyor ama bu kadar da olmamalı.