·320 syf.··Beğendi
···Okunma: 12 Ağustos 2023 21:29 Okunması çok zor bir kitap. Mektupların karşılıkları kitapta olmadığı için anlamak çok zor. Bahsi geçen kişilerin kim olduğu anlaşılmıyor. Olaylar akmadığı için de sürükleyici değil. Çok zor okudum. Sonunda Kafka'nın öldüğünü bilmek de üzücü. Ama anlaşılan Kafka'nın mektuplaştığı tek kişi Milena değilmiş.