Sedat... Nam-ı diğer Sado... Namıyla herkesi korkudan titreten o adam Duygu'sunun karşısında minnoş bir kedicik olup çıkıyordu... Herkese kaplan kesilen koskoca Sado aşkın pençesinde yıllardır hasret olduğu kadının koynunda adeta kedicik oluyordu... Bakmayın öyle Sado dediğime onda öyle bir merhamet var ki dünyayı Sado yönetsin diyorsun... Bir başının belası her gece baska olaylardan topladığı Ali si vardı. Kendinden parça... Adeta kolu kanadı... Bir Bekir i vardı ağır başlılığiyla bir de bitmek bilmeyen Selma aşkıyla başınıb ikinci belası... Ama onlar dördü bir aradaydı ya yeterdi...