Puan vermedi·480 syf.····Okunma: 14 Ağustos 2023 14:36 Nasıl bir kitap okudum ben böyle. Altı çizilmesi gereken o kadar cümle var ki. Neredeyse tamamı desem abartı olmaz. Kitap aynı zamanda Yeşilçam tadında. Olay örgüsü, sahneler yanıbaşımda yaşanıyor sanki. Tasvirler o kadar ki başarılı. Çok ağladım inanın. Keşke o kıymetli Köy Enstitüleri hiç kapanmamış olsaydı. Keşke Hamdi Amcalar, Asude Teyzeler tükenmeseydi. Gönlü ışıklılar aydınlatsaydı dört bir yanımızı. Aziz ruhlarınız şad olsun memleketimizin en değerlileri.