7/10
·544 syf.··
Beğendi
·
2023 30. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 15 Ağustos 2023 00:00
Merhaba. İkinci kitaptan sonra maalesef bu kitabı beğenmedim. Normalde 2-3 günde bitireceğim kitabı 1 hafta da bitirdim. Doruk’un gitmesi çok iyi oldu. En azından bir kitap boyunca onun gıcıklıklarıyla uğraşmayacaktık. Pars hala favori karakterim. Armoni’yi ikinci kitapta çok sevmiştim bu kitapta tabi ki haklı olarak sinirli gösterilmişti. Yine de ben hala Armoni’yi seviyorum. Kitabın sonundan anladığım kadarıyla bir sonra ki kitapta Miray Efnan ve Doruk Ilgaz geri dönecek. Umarım 4. Kitapta Esila falan geri dönmez. Hiç sevmedim Esila’yı. Birde galiba son zamanlarda çok fazla wattpad kitabı okumaktan dolayı reading slump a girdim. Bir süre 4. Kitabı okumayacağım bu yüzden.
Gecenin Hikayesi - DoraN. G. Kabal · Martı Yayınları · 20232,407 okunma
·
253 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.