·464 syf.··Beğendi
···Okunma: 15 Ağustos 2023 20:38 Evet sonunda bunu da bitirdim ve hemen düşündüklerimi paylaşmaya karar verdim. Öncelikle kitabın başı benim için cok sıkıcıydı ikili arasındaki ilişki biraz boğdu hatta baya yani 250 ye gelene kadar falan çok zorla okudum ama ondan sonrası gerçekten sarmaya başladı olaylar patlamaya ve baş karakterler hakkında daha fazla fikir sahibi olup benim istediğim gibi gözükmeye başladı ve sonuna doğru özellikle gerçekten heyecan ve merak ettirici yazılmıştı yani bu güzel çünkü 250 ye kadar üçüncü kitabı okumam böyle giderse diyrodum ama sonu istediğim gibi bitirdi o yüzden 250 ye kadar dayanın sonrasına pişman olmazsınız diyorum 7/10 verdim üç puanı en başta söylediğim sebeplerden kırdım onun dışında gerçekten güzeldi.