10/10
·184 syf.··
Beğendi
·
2023 19. kitabı
“İnanan insana yalnızlık yok ki. Hüzün var belki, dert var, gam var lakin yalnızlık yok. Ellerini açtığın vakitte sesini duyan biri olduğuna inanıyorsan, ağlaya ağlaya derdini biriyle paylaşabiliyorsan, kimseye söylemediğin günahlarını bile birine anlatabiliyorsan nasıl olurda 'yalnızım' dersin? Dememelisin. Zira yalnız değilsin." Evet , yalnız değiliz ; bizi duyan , gören , rahmetiyle saran Rabbimiz var ‘Yazdıklarımı kimseye cevap vermek için değil en ziyade seninle sohbet etmek için yazıyorum. Bil istedim ‘ diyor yazar . Gerçekten de sohbet havasında , akıcı bir dille yazılmış , ne kadar çabuk bitti diyebileceğiniz bir kitap. Bitti fakat , yazarın okuduğum 2. Kitabıyla anladım ki tüm kitapları okunmalı ama her daim zihnimizde dönecek cümlelere sahip kitapları asla rafa kaldırılmamalı. İstifadeli okumalar .
Dağıldık Allah'ım Sen Topla BiziFatih Duman · Nesil Yayınları · 2025384 okunma
·
37 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.