Zaman geçer derler; fakat heyhat. Zaman durur, geçen biziz. Austin Dobson
Nostalji
··
2.427 Gösterim
11 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
bu sözü ilk kez yıllar önce " güle güle" isimli yerli filmde duymuştum ve çok hoşuma gitmişti. " Zaman geçiyor diyorlar ya , zaman duruyor biz geçiyoruz içinden" gibi bir şeydi o zamanlar aklımda kalan...
Hatice
Gönderi Sahibi
Bir fincan kahve olsam kırk yıl hatırım vardı Ömrümü sana verdim, dönüp baksan ne vardı?🎶🎶
Hatice
Gönderi Sahibi
Eski fincanda kahve içmekte bir ayır güzel.
Hatice
Gönderi Sahibi
😊
Öyledir abla ama önemli olan duran zamanı bile değerli geçirmektir 🍀 afiyet olsun
Hatice
Gönderi Sahibi
Tabi canım hepsi senindir ☘️☘️🤗😅
Reklam
Kendimizden yavaş yavaş eksiliyoruz zaman geçtikçe...