10/10
·400 syf.··
Beğendi
·
2023 9. kitabı
"Geçerdi, aslında yaşadığımız her şey er ya da geç geçerdi." Serinin son kitapını da okudum bitti gerçekten bu seride ağladım,güldüm, hüzünlendim,utandım evet bazen çok utandım kitapı yarım koyup evin içinde volta attığımı bilirim ve evdekilerin garip bakışlarını.. Bitmesini istemediğim bir seriydi ama maalesef her güzel şeyin bir sonu olduğu gibi bu güzel serinin de sonuna geldi çok güzeldiniz ve çok özel iyi ki okudum sizi benden bu kadarr
1000Kitap
Yaralasar - 4Maral Atmaca · Ephesus Yayınları · 202110bin okunma
·
20 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.