Ben bu kitapi da çok seviyorum ya ne yapacağız böyle. Neyse kısaca konusu;Ekip kurucusu tarafından Sokak nöbetçilerini dağıtmak için ajan yollanan Helin'in zamanla onları aile olarak görmesiyle başlıyor. Öncelikle bu kitap yetişkin okurlar içindir tetikleyici şeyler ola bilir. Ne kadar insan kabul etmese de bu kitap hayattan sanki ve bu travmaları birilerinin yasamış olması bile insana gerçekten acı veriyor.. Gerçekten bir sayfada ağlayıp diğer sayfada güle bileceğiniz bir kitap çok fazla duygu geçişi var karakterlerle gerçekten empati yapmalısınız yoksa kitapi sevmeye bilirsiniz ben çok sevdim umarım siz de seversiniz