Ben bu kitapi Wattpad'den okumuştum ama kitap halini daha çok sevdim. Kısaca konusu: Kardelen Kartal'ın biricik kız kardeşiyken Lavin'in de en yakın arkadaşıdır ve Kardelen'in ölümüyle ikili birleşir ve olaylar burdan sonra başlar. Betimlemelerin azaltılması gerçekten güzel olmuş duygular iyi yansıtılmış. Benim arkadaşıma olmuş gibi ağladım gerçekten. Kartal üzgün bir abiden ziyade öfkesi ve duyguları iyi yansıtılmış ve Lavin gerçek anlamda çok güçlü bir karakter ve güçlü olduğunu söylemeden bunu yansıta biliyor