Bu kitapi sevdiğimi söylemiş miydim? İlk kitapta yarım kalan entirikalar,taht oyunları devam ediyor gizemler yavaş yavaş çözülüyor ve kitap çok akıcı daha ne isteriz ki? Kitana ilk kitaba göre daha duygusaldı sanki aslında başına gelenleri düşününce iyi dayanmış diyorsunuz.. İrana'ya üzülsem mi kızsam mı gerçekten bilemedim ilk kitaba göre Arlo ve Lena'yı daha çok sevdim Armin'dense konuşmak bile istemiyorum eğer bol entirikalarla dolu kitap arıyorsanız tavsiye ederim