Rasim Özdenören 'in Ansızın Yola Çıkmak kitabını tıpkı adı gibi hiç aklımda yokken ansızın okumaya başladım. Bu yazarın okuduğum ilk kitabı. Ne kadar çok okumadığım yazar varmış meğer. Anlatımı güzel, anlaşılır ve sade bir dili var.
Kitap kısa hikayelerden oluşuyor. Ansızın gelen telgraflar, ansızın yaşanan olaylar, biraz tuhaf, biraz korkunç, çok ilginç ve çok sürükleyici. Varlık ile hiçlik, ölüm ile hayat, uyku ile uyanıklık arasında bir eser. Yaşadığımız hayata dair farkındalığımı arttırdı diyebilim.
Okuyun, okutun. Bol kitaplı günler keyifli okumalar...