·448 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Ağustos 2023 21:18 Serinin en sevdiğim kitabı bu oldu. Diğer kitaptaki olayların bir şekilde bağlanması çok hoşuma gitti. Pip’in yaptığına ve bu kadar kolaymış gibi yapmasına bir tık sinir oldum ama genel olarak kitabı sevdim. Yazarın sonunu biraz bize bırakması da çok hoşuma gitmeyen bir şey. Ben belirsizlik sevmiyorum her şey net olmalı anlat işte ne oldu Yani seriye zaten başladığınızı düşünürsek bu kitabı da kesinlikle okumalısınız.