İbadetinize saygım sonsuz hatta yanlış anlaşılmasın diye paylaşanın ismini de koymadım da abi ne bileyim bu nedir ya? :D Yani tam olarak neden bunu yapıyorsunuz bize :D tebliğ, irşâd falansa amaç bu değil bence yani ne bileyim ya :D hahahahahhah :D lskhdhdns
··1 alıntı·
6,6bin Gösterim
40 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Komik olan ne sizi bu denli gülmeye iten? Bu yaptığınız saygı duydugunuzun göstergesi mi! Bence aynanın karşısındakinin bi düşünebilmeye saygı öğrenmeye ihtiyacı var.
Ustunde dusunulecek bir konu olarak gormuyorum.
Bunlar ibadet falan değil gösteriş. İbadet gizli yapılır reklamla değil!
İçerisinde inancın gerekli olan manalarını taşımayan bir insandan namaz kılmasını veya diğer dini vecibeleri beklemek manasızdır. Hatta dilendiği kadar illuminal mesajlar gözlere sokuşturulsun yine manasızfır, karınca misalini vermek ironik olur.