İlk izlenim olarak size, içinde hayat bulamayacağınız, vasat bir kitap gibi gelebilir. Bu elbette kapağına bakarak yaptığımız kalıp ön yargılarımızdan kaynaklanır. Ben, bu numaraya kanmadım, iyi ki de bir ön yargı oluşturmamışım. Kitap, bir uyarlama kitabı. Uyuyan Güzel kitabının günümüz uyarlaması olarak düşüneceğiz kitap içinde. Ters köşelerle beni çok kez şaşırtan bir kitaptı. Saçma sapan aşk üçgenleriyle kurgunun önüne geçilmeye lüzum görülmemişti, karakterin gelişimini okumak bana çok büyük bir zevk verdi. İyi okumalar.