·400 syf.··Beğendi
···Okunma: 24 Ağustos 2023 21:24 "Benden çok şey aldın, Ötanazi Okulu,” diye fısıldadım kederimi yansıtan acı dolu bir sesle.
“Ama bana çok şey de verdin. Bu gece seninle olan hikâyem sona ermiş olabilir ama bendeki Ötanazi hep kalacak.” Devasa okula ve gökyüzüne uzanan kubbelerine hüzünlü gözlerle bakıp durdum.
***
Uzun zamandır beklediğim bir kitaptı.
Güzel bitti benim için. Bende iz bıraktığını söyleyebilirim.
Sadece Venessa 'yı harcadığı için yazarı kınıyorum o kadar.
Çok da söylenebilecek bir şey yok.
**