Elif

@Mandal
Fıtraten
İnsan, yanında başka bir insan yoksa, bir şeye güzel bile demiyor, kesinlikle söylemiyor bunu, başka varlıklara iyi ya da kötü bir anlam verebilmek için bile yanında bir insan olması gerekiyor.
Sayfa 116 - Everest Yayınları, Aralık, 2008·Kitabı okudu
·1 alıntı·
84 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.