Puan vermedi·240 syf.····Okunma: 25 Ağustos 2023 22:49 Yine tavsiye üzerine okuduğum bu kitap bence kendisini tanımak, bakış açısını değiştirmek isteyen her bireyin okuması gereken bir kitap. Hayatı olduğu gibi kabul edebilmemiz, olumsuzluklara takılıp kalmamamız, iyisiyle kötüsüyle yaşananların bize kattıklarını yanımıza alıp yolumuza bakmamız için bir rehber niteliğinde olduğunu düşünüyorum. Başucu kitaplarımıza bir yenisi eklendi. Anlatımı, dili hakkında yorum yapmaya gerek bile görmüyorum. Seansta gibisiniz demek az gelir bence kendinizi Beyhan hocayla sohbet ediyor gibi hissediceksiniz. Kısacası okuyun, okutun okuduklarınızı hayata geçirebilmeniz dileğiyle. Keyifli okumalar