bir ara kant'ın ırkcı sozleriyle avrupa yalakalıgı yapan bir bey vardı sitede, bu kitabı ona ithaf ediyorum 🫶 beyazlar ustundur falan, umarım avrupaya gidebilmissindir 💸 umarım mutlusundur ama o kafayla biraz zor canim - yine de sirret biri degilim, insanların kotulugunu istemiyorum 🧚