SELAM !!!
Çok güzel bir kitaptı ama dizi yaparken bu kitapa uyuyoruz ama reyting kazanmalıyız diyip kitapla alakası olmayan bir dizi çıkarmışlar . Kitabın sonu iyi mi bitiyor kötü mü bitiyor orası tartışılır .Dizide neler dedeler koymuşlar bazı karakterlerin ismini değiştirmşler felan işte . Kitabı sevdim ama bence bazı kısımları gereksizdi spoi vermicem o yüzdende söylemicem ama cidden güzel bir aşiret kitabı öneririm