Evet kitap psikolojik ama ben gerilim göremedim. Zaman zaman da çok sıkıldım. Çok daha iyilerini okuduğum için bana yavan gelmiş olabilir ama klinik psikoloji gibi olmuş bu kitap. Tavsiye edebileceğim bir kitap değil ancak zevkler ve renkler meselesi.