8/10
·224 syf.··
2023 48. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 05 Temmuz 2023 23:21
Ben bu kitaptaki Izayım. O yüzden ilk başta sürekli of evet benim annem de böyle of evet bizden hep süper saygı süper ilgi bekleniyor diyerek okudum. Sonlarına yaklaştığımda Szabo beni tokatladı. Meğer gerçekten anneler hep haklı oluyormuş. Gidip annemden özür dilemek istedim ama yapmadım. Bir de insan ilişkileri ne kadar birbirine benziyor Macarlar da aynı Türkler de. Çok benziyoruz çok.
Iza'nın ŞarkısıMagda Szabo · Yapı Kredi Yayınları · 20245,4bin okunma
·
321 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.