·224 syf.····Okunma: 05 Temmuz 2023 23:21 Ben bu kitaptaki Izayım. O yüzden ilk başta sürekli of evet benim annem de böyle of evet bizden hep süper saygı süper ilgi bekleniyor diyerek okudum. Sonlarına yaklaştığımda Szabo beni tokatladı. Meğer gerçekten anneler hep haklı oluyormuş. Gidip annemden özür dilemek istedim ama yapmadım. Bir de insan ilişkileri ne kadar birbirine benziyor Macarlar da aynı Türkler de. Çok benziyoruz çok.