·84 syf.····Okunma: 30 Ağustos 2023 00:00 çok sevdim.. Melisa Kesmez'in kalemiyle ilk Nohut Oda'yi okuduğum zaman tanışmıştım ancak çok sevdiğim halde uzun zamandır tekrar okumak kısmet olmamıştı. Storytel'e bakınırken karşıma çıkınca direkt önce okumaya sonra dinlemeye başladım (seslendirmesi çok güzeldi) iyi ki de başlamışım ("
tüm duygularıyla o kadar gerçek ve hayattandı ki bitirdiğimde içimi bir üzüntü kapladı, bu kadar çabuk ayrılmak istemedim. bir ara tekrar okuyacağım gibi