Bir fantastik serinin daha sonu. Kül prenses çok beğendiğim, akıcı bulduğum serinin ilk kitabıydı. Duman leydisi ise çok daha durağan, olaysız kısmen sıkıcı bulduğum bir devam kitabı olmuştu. Final kitabımız Zümrüt Kraliçe benim için listeye puanlama olarak aradan girdi. Belki biraz da bu aralar ruhsal durumumdan dolayı objektifliğim seriye karşı bozulmuştur. (bunun tam tersini umuyorum) Bu kitaba haksızlık yapmak istemem.
Genel olarak karakterleri sevdiğim bir seriydi. Karakterler gözlerimin önünde büyüdü hepsi bebeğimmmmm :))
Zümrüt Kraliçeyi beğendim. İkinci kitaptan sonra ilaç gibi geldi olaylar bakımından. Daha heyecanlıydı. Seri sonlanması da hoşuma gitti. Olayların bitiriliş şekli damağımda yarım bırakılmışlık hissettirmedi diyebilirim.