Puan vermedi·216 syf.··
2023 9. kitabı
Çok güzel bir kitap..iyiki okudum...ben meslek açısından ölüme yakın olan bir gruptayim...yaşamın her anının ne kadar önemli olduğunu gösteriyor bize..sonuna çok şaşirdim.hic böyle beklemiyordum...ama her han olecekmissin gibi olan o korku niye var?ölümden korkmadikdan sonra daha cesaretli oluyoruz...herşey daha basit gözüküyor.ben ölümden korkmuyorum ama hazır olmadığım seyler var.yarim kalsın istemediğim hayallerim var...bence çoğu kişinin korkusu buna...veronikanin yerinde olmak istermiydim hayır...bence hayatın anlamını aramadan hayatım anlamsız demesi yanlış..ama bu hatasının bedelini iliklerine kadar Hiss etdi...
Veronika Ölmek İstiyorPaulo Coelho · Can Yayınları · 2020102,6bin okunma
·
3 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.