Spoi olabilir
Puan vermedi·%75 (328/432 syf.)·
Kalıntı 2 yi okumak istiyorum hatta az önce okuyrodum 7. Bölümü bitirdim sinirden sinire girdim... şuan sinirliyim biraz ama basliyayim Karmen... 7. Bölümün sonunda tamam haklıydı harisin isteği uzeirne gidiyor oky ama herşeyi ezele yikmasi sinir bozucu herşeyde bnm suçum, harisi seviyorum,Haris Haris Haris YETO Melih... en sevdiğim karakterdi tamam kerem öldü sınırlı olabilir fakat gelipte karmene deli gibi bağırması hata Ezel... OLM SEN NESİN TARZAN Mİ niye gidip melige yumruk atiyrosun üstelik yakasından tuttum diyo hey Allahım... harisi yencem harisi yencem eee knk başka? Yaw söz var icraat yok! Süsen bitkisi cebine katan amcanın yanına gitsene illaki daha fazla şey biliyordur pskolog değil misin yardım eeet ağzından laf alll!! Yasema... tamam knk eren anlayışlı sensiiiinn sen neden ezeli sevmezken keremi severken ezelle sevgili olup evlenme teklifi istiyorsun! Yarıda birakmicam büyük ihtimalle fakat suanlik yarım bırakıp yaralasar tekrar başlrim belki yada kafam eserse devam ederim biraz sinirle yazdım Ceren meleği çok sevsemde bu kiatbi sevemedim
Kalıntı 2Ceren Melek · Ephesus Yayınları · 20221,414 okunma
·
4 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.