Kitap çok başarılı olmuş klişe kişisel gelişim kitabı asla değil. Anlaşılır dille ve akıcı yazılmış. Aslında çok yoğun,derin, düşünülesi, hazmetmesi zor konuları nasıl başarmışsa sanki sizinle sohbet ediyormuş hissi vererek yazmiş .kitabi okumuyor adeta satırların içinde kayboluyorsunuz.danisanlarina uyguladığı tedavi şeklini adım adım okura aktarmış. akademik ağır terimlerin arasanina ünlü düşünürlerin yazılarıyla, kendi ve danışmanlarının hayat hikayeleriyle suslemis eseri...şiddetle tavsiyeediyorum kitapla kalın hoşça kalın...
NOT: Yazarin adını youtube da aratin bir çok video suyla da karşılaşacaksınız...