·176 syf.··Beğendi
···Okunma: 07 Eylül 2023 05:58 Öncelikle ben kitabı çok sevdim. Bir veya birkaç günde okunabilecek dili sade, güzel ve akıcı olan bir kitap. Yazarın dili, kitabın akıcılığı ve konusu gerçekten mükemmel. Eğer ters köşe olmak istiyorsanız gerçekten güzel bir kitap. Ki ben bazı sayfaları ağızım açık okudum. Muhtemelen bu yazarın diğer kitaplarını da okurum. Özellikle bu kitabın ikonik karakteri bence Engin Ar ve kesinlikle bi alkışı hak ediyor. Özellikle son bölüm kjhgfcxcvb. Şaka bi yana kitap gerçekten harika. Eğer çok uzun bir kitap olmasın, içinde tarih ve polisiye olsun, hem eğlenceli hem de gizem uyandıran bir kitap olsun istiyorsanız bu kitap tam size göre. Buraya kadar okuduğunuz içi teşekkür ederim. İyi okumalar. <3