Her ne kadar begenilse de zor şekilde okuyup tamamladım kitaba devam etme konusunda kendimi sürekli motive etmeye çalışsam da belki de bana hitap eden bir eser değildi. Yoğun duygu ve düşünce anlatımından ötürü okuyucu sıkan ve boğan bir tür olduğu kanaatindeyim.