İlk başta şu isidro denen çocuğa hiç ısınamamıştım. Ama İsidro ile Puck'ın sahneleri bana kahkahalar attırdı bu ve 20. ciltte. İyiki varlar seriye eğlence ve aydınlık katıyorlar. Yani fazla lafa gerek yok bu bölümde efsaneydi. Ve taa ilk ciltle kıyaslamak gerekirse çizimler baya baya gelişmiş. Guts da ayrı bir yakışıklı olmuş.