herkes bu kitabı neden bu kadar sevmiş cidden anlayamadım. karakterlerin arasındaki bağı hissedemedim, karakterleri sevemedim, smut sahneler bile tat vermedi. aralarında sıfır kimya vardı yemin ederim. lily zaten niye kimseye hayır diyemiyor ve insanların onu hor görmesini biblo gibi izliyor? lo'yu ve rose'u da pek sevmedim, ikisi de tıpkı bana benziyor. lily bütün kitap boyunca çok sinirlerimi bozdu. connor'ı az bir sever gibiyim ama bakacağız, o da testi tam bir geçemedi.