·80 syf.····Okunma: 10 Eylül 2023 15:52 Bilinmeyen kadının mektubu keşke hep bilinmeyen olarak kalsaydı.. okurlar olarak biz dahi bilmeseydik keşke. Ama artık biliyoruz.. Bazı okurlar bu aşka platonik demiş. Sahi platonik bi aşk mı bu şimdi. "Bir insana kapı deliğinin ardından bakacak kadar uzak.. ondan çocuk yapacak kadar yakın olmak" ve ona en güzel hislerini anlatmak yerine anlaşılmayı beklemek. Bence bu aşk kapı ardından bakmakla kalmalıydı sayın okurlar..