Puan vermedi·380 syf.··Beğendi
· Sanırım tam olarak karakterinde kendimi bulduğum tek kitaptı yani okurum ama başka bir dunyaya geçmiş gibi ama bu kitapta sanki kendimi okuyormuş gibiydim tuhaftı ama güzeldi de.Tam olarak gelenklere aykırı bir öğretmen ve benim idolumde .