·512 syf.····Okunma: 25 Eylül 2023 16:37 Yazarın kitaplarını seviyorum hikayeleri güzel ama betimlemeleri fazla kullanıyor bazen öyle abartıyor ki okumadan geçtiğim yerler oluyor. Daha kisa kesse bence kitaplari cok daha guzel olur. Okuyanlarin şikayetleri hep bu yönde... ayrıca okuduğum kısımların birebir aynılarını efken in ağzından da yazmış. Herhalde roman yazmada sayfa sayısı önemli :) Fantastik bir kitap hikayesi güzel.