Rezonans Kanunu Kitap popüler olunca meraktan alıp okumak istedim.
Ancak neyi popüler oldu inanın anlayamadım. İçinde sadece ¨şöyle yaparsanız bu olur.¨gibi gibi birçok yazı var bilgi alınacak bir kitap mı bence değil. Enerji yazıyor desek bence içinde enerjiyle alakalı yol gösterici kısım da oldukça eksik.
Kitapların çoğunluğu sözlerden oluşuyor. Birkaç da hikayelerle konuşmuşlar bunları yapınca çözüm oldu diye yapacak ve öğretici kısım yok doğru düzgün üstten anlatım şekli mevcut. Kişisel gelişim kitapları daha yol gösterici olmalı bence biraz eksiklik bir eser bana göre daha iyi kitaplar var. Okumak istiyorsanız okuyun ama bence okunmayınca eksik kalınacak bir eser değil.
Bilemiyorum belki ben doğru zamanda okumadım. Açıkçası beğenemedim kitabı...