Luna

@Lunnaaa
Ödüm kopuyor...
Demiş ya Özdemir Asaf '' Sende gördüğümü görecekler diye ödüm kopuyor.'' Benimde ödüm kopuyor çünkü ilk ben gördüm diyemem...
İnsan ve Duygular
·1 alıntı·
8 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.