Luna
@Lunnaaa
Takip Et
Ödüm kopuyor...
Demiş ya Özdemir Asaf '' Sende gördüğümü görecekler diye ödüm kopuyor.'' Benimde ödüm kopuyor çünkü ilk ben gördüm diyemem...
İnsan ve Duygular
4 beğeni
·
1 alıntı
·
8 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap