·94 syf.····Okunma: 25 Eylül 2023 17:21 Evet yazarın okuduğum ilk kitabı .Kitabın konusu her ne kadar aşk diye geçse de aşkın a sını göremedim açıkçası . Tabi yazılan dönemi de yoruma katarsak kıza hiç dokunmamasını kendince aşk zannetmesini anlayabiliyorum ama yine de pedofililikten gözümüzü alamıyoruz kitapta. Yazım dili ne kadar kolay olsa da anlamlandıramadığım bir zorluk hissettirdi ya da yeterince duygu alamadım yazılardan .