İnsan olmak isterken yanlışlıkla kediye dönüşen bir uzaylının, sahiplenilme üzerine yaşadıkları anlatılıyor.
Ütobik olmasından dolayı değil de mizah yönünün zayıflığından, okurken keyif alamadım. Yetişkinlerin de okuması gereken o çocuk kitaplarından biri değildi. O yüzden sadece o kitlenin dikkatini çekebilir.
Beğendiğim tek yanı kapanışta yazılış amacını da belli eden önermesi oldu.
“Neredeyse bütün hayvan barınaklarında güzel yuvalar bulmayı bekleyen harika kediler var.
(Bu kediler uzaylı olmayabilir ama yine de sevgi doludurlar.