Kitabi severek okudum. Konusu ilgi cekiciydi. Keske biraz daha uzun olsaydi da sonu oldu bittiye gelmeseydi. Buna ragmen kitabi begendim. Okumak isterseniz tavsiye ederim.Ölen cocuk ta pek sağlam ayakkabi degilmiş. Insan şaka yapar tamam ama onun yaptigiklari pek şaka gibi degildi.