"Ama ne olur, sakın bir insanı gönülce, gözce, dilce, ruhça kırmayın." - Özdemir Asaf
İnsan ve Duygular
··3 alıntı·
8 +1'leme
·
13,4bin Gösterim
3 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
"İnsan kırıldığı yerden çiçek açar"cümlesine aldanıp,kırdılar ve şimdi o çatlaklardan çiçek bekliyorlar..Çok geç oldu..
Tek kanatlı kuşum Şimşeklerle uçmuşum Geceler karanlık Geceler soğuk Geceler sensiz Geceler yaşanmıyor sensiz Kanatlı kuşum Çöllerde uçmuşum Bir ağaç gördüm dalları kırık Bir Sevda gördüm hüzünlü Bir yâr gördüm gökteki kuşlar gibi yanlız Şimdi herkes kanatsız
sonra eskisi gibi olamıyor...