tavsiye uzerine baslamistim, ilk 20-23 sayfasi beni cok baydi ama cok ovuldugu icin birakmak istemedim. nora'nin kutuphaneye giris yaptigi andan itibaren kitap ilgi cekici bir hal almaya basladi. hayattan bir beklentisinin kalmamasi, sevdigi butun insanlardan uzaklasmis olmasi nora'yi bence kurgusaldan cok gercek hayata yaklastiran bir karakter yapmis. ne istedigini bilmeyen, kaybolmus birinden hayatin bosa harcanmayacak kadar degerli oldugunu deneyimleyerek ogrenen birine evrilmesini okudum. metafizikten bahsettikleri kisimlar ayri ilgimi cekti, kitap onerir misin diye sorulsa kesinlikle oneririm.