Puan vermedi·496 syf.····Okunma: 04 Ekim 2023 22:21 Seride en merak ettiğim çiftlerimden biri de tartışmasız Daisy ve Ryke'tı. Geçmiş kitaplarda onların aralarında gözle görülür çekimi nihayet kendi hikayelerinde sonuna kadar hissettik. Birbirleriyle uyumu, yakınlıkları, geçmişte yaşadıkları, ailelerinin üstlerindeki baskısı hepsi çok güzel anlatılmıştı.
Daisy'nin nihayet iplerinden kopması çok iyi oldu. Ryke'in geçmişi beni her daim üzmüştür ama bu kitapta onu çok iyi anladım. Özellikle babasıyla ve kardeşi Lo ile olan konuşmaları beni birazcık duygulandırmış olabilir. Ama Daisy'e olan aşkı tutkusu ve sevgisi paha biçilemez. Her koşulda ve her anında yanında olması, okuyanlar bilir bi olay sonrası onun için yaptıkları kalbime takla attırdı resmen.
Hikaye ilerledikçe Lo, Connor, Rose ve Lilly'nin de hikayeye katılması çok güzel oldu. Onları da özlediğimi fark ettim.. Ve bu kitapla yazar bize ard arda öyle bombalar veriyor ki sonraki kitap için şimdiden heyecanlanıyoruz..
Ryke ile Daisy'nin aralarındaki yaş farkı ikiliyi bir kaç yıl birbirinden uzak tutmayı başarmıştır. Ama şimdi Daisy on sekiz yaşını doldurmuş ailesinden bağımsız bir evde yaşamaktadır. Ne var ki geçmişte yaşadığı korkunç bir olay sonrası evinde tek kalamamakta ve tabikii en büyük yardımcısı komşusu Ryke oluyor. Bu süre zarfında bile genç adam kızdan uzak durmayı başarıyor ta ki, Daisy Paris Moda Haftası için Paris'e gidene orda başına korkunç bir şey gelene kadar. İşte o an Ryke'ı artık kim durdurabilir ki. Her şeyi göze alarak artık Daisy'siz olamayacağını anlıyor ama araya giren engeller ciftimizi ne kadar uğraştırıyor okuyup görüyoruz...
Seri her kitapla birlikte daha bir güzelleşiyor. Türü seven herkese tavsiye edebilirim..İnanıyorum ki tanısanız siz de onları çok seveceksiniz...