·90 syf.··Beğendi
···Okunma: 06 Ekim 2023 03:37 Hey! Peki ya altı haftalık bu can çekişmeye, gün boyunca süren bu iniltiye ne demeli ? Çok yavaş ve çok hızlı geçen o telafisi imkansız son günün endişelerine ne demeli? Giyotin sehpasına çıkan o ıstırap merdivenine ne demeli ?
Kitabı bitirdim hala düşünüp duruyorum . Psikolojik gerilim tadında bir kitap iki üç sayfası olayla alakali gerisi duygu yüklü. Kızıyla olan diyaloğunda kendimi çok kötü hissettim. Sanırım sadece geri de kalan 3 yaşındaki marie hiç aklımdan çıkmayacak.
Sonuna doğru farklı bir olay beklemiştim idam olmaması gibi ama olmadı genel olarak güzel sürükleyici bir klasikti . Okumanızı dilerim.