Hala daha gözyaşları içindeyim, o kadar içim yandıki anlatamam kızın annesine çok üzüldüm yaşadıkları eşinin ona yaşattıkları çok ama çok üzdü beni bu kitap iki hayatı anlatıyor bir annenin ve kızının hayatını annenin dramı kızının mutluluğunu beni derinden etkiledi kızın annesinin kaderini yaşamadığı için çok mutluyum, yazarın dediğin gibi hepimizin hayatı bir hikayeden ibaret
Ayrıca yazarın Kitaplar ve yazarlar , kitapların hayatımızla ilğili bağlantısını gibi konuları ele alış şekli çok sevdim beni daha çok kitap okumaya karşı derin bir şekilde etkiledi,
Mutlaka okuyan ama okuyunca mendiliz yanınızda olsun….
…
.