Kitabı beğendim , Osmanlıca kısmını okudum . Üniversite okurken pratik yapmak için önermişti hocalar. Okudukça okuyasınız geliyor çok eğlenceliydi. Osmanlıca öğrenmeye yeni başlayanlar için güzel bi kitap , önerilir:)
Yüksek ÖkçelerÖmer Seyfettin · Genesis Kitap · 20116bin okunma