30 yaş üstüne göre sıkıcı bir kitap.o at üstünde git git bitmeyen sayfalar sıkmıştı.hatta kitabı yarım bırakıp sonra geri okudum kitap yarıdan sonra akıyor.Sonu ise mükemmel.ikinci kitapta birinciden güzel.
Kalp MuhafızıBeyza Alkoç · İndigo Kitap · 20232,883 okunma