Kitap kötü değildi ama isminden dolayı ben seri katilin bakış açısından okuyacağımı düşünüyordum. Öyle olsa da güzel olurdu benim için. Neyse konusuna gelelim.
Yuicihi kendini toplumun yüz karası olarak görüyordur ve sürekli intihara meyilidir. Intihar etmek için bir yere gider ve orada bir ceset görür ona bakmak için yanına gider. Bir silah bulur tabi manyak yapmaması gereken şeyi yapar silahı tutar. Bu esnada polis olan Sakutaro'yla karşılaşır, işler birden karışır ve birbirlerini vururlar. Sonrasında uyandıklarında da ruhları yer değiştirmiş olur.