·465 syf.····Okunma: 12 Ekim 2023 17:36 Böyle bir son beklemiyordum ... O kadar yaralandım ve üzüldüm ki sözlerimle nasıl anlatacağımı bilemiyorum. Bir insanın benciliyeti ... Doğaya, çevresine, insanlığa olan amaçsız benciliyeti...Bazarbay. Hakkında hiçbir yaratığın iyi söz söyleyemeyeceği biri . Diğer tarafta Boston ve Akbara . Hayatın her koşulda sillesini yemiş ama asla savaşmaktan ve o hayattan vazgeçmemiş iyi yürekli iki varlık. Karşılaşmaları ikisinin de çevresine duyduğu sevgisini nasıl bu şekilde bir çıkmaza dönüp ikisini de felakete sürüklemişti . Bu hikaye nasıl bu şekilde karışıp ikisinin de sonuna mâl olmuştu.Başka şekilde yaşanır mıydı? Bir sürü senaryo ama tek bir gerçek.Okurken nefessiz kaldığım,sonuna varmak istemediğim,sonunda yaralandığım kitaplardan biri.